سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ لیوان سفید سرامیکی

لیوان سفید سرامی چیست

رایج ترین نوع لیوان بوده که دارای بدنه یکدست سفید با ابعاد استاندارد 11oz بوده که اغلب برای تبلیغات برند و یا کسب و کار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کننده اصلی لیوان سفید سرامیکی چین بوده که به صورت کوتینگ شده برای چاپ سابلیمیشن مواد خام برای چاپ به بسیاری از کشورها از جمله ایران صادر می شود.

 

چاپ لیوان سفید سرامیکی

یکی از ابزار های مهم شرکت های برای تبلیغات چاپ روی لیوان بوده که در مدل های حرارتی ، سرامیکی ، دسته قلبی و شیشه ای ارائه می شود. اما رایج ترین و پر استفاده ترین نوع چاپ لیوان سفید سرامیکی است که به دلیل قیمت ارزان تر و سادگی بدنه روی آن که اجازه هر گونه چاپ با نمایی زیابی را می دهد دارای مشتریان و مخاطبین زیادی است.

لیوان سفید سرامیکی

استفاده از لیوان های تبلیغاتی چه تاثیری در فروش ما دارد؟

کاربرد های مختلف استفاده از روش های تبلیغاتی برای ما روشن است. همه دوست داریم تا از تبلیغات برای فروش بیشتر محصولات خود بهره ببریم تا بتوانیم فروش بیشتری داشته باشیم. راههای زیادی نیز در تبلیغات وجود دارد و اگه بخواهیم بیشتر متمرکز شویم دایره خدمات چاپ نیز بسیار برای تبلیغات گسترده است.

استفاده از چاپ لیوان سرامیکی نیز به تبلیغات محصولات و خدمات ما کمک می کند باعث می شوند برند ما و یا راههای ارتباطی درج شده روی آن مانند شماره تماس و یا وبسایت ما بیشتر دهده شود و در مجموع با افزایش مخابین ما فروش ما نیز بیستر خواهد شد.

البته استفاده از لیوان های چاپی نیز تماما برای تبلیغات نیست گاهی نیز بخش از لوازم اداری و یا کاری هر شرکت و سازمان است تا بتواند نظر و چهرچب یکپارچه ای را در اختیار مخابین و مشتریان قرار دهد.